04092010 lauantai; jalka- ja vatsatreeni

Ohhohhoijjakkaa. Sitä sitten heräiltiin tuossa yhdeksän maissa vasta :o No mikäs siinä. Yksin kotona. Likka mökillä… ja silleen. Mikäs siinä. Välillä pitää vähän relatakin ;) jeih. Oli ihanaa heräillä rauhassa. Keittää kahvit ja aamupuuro:

– 45g kaurahiutaleita
– 150g sokeroimaton mehukeitto
– 100g rasvaton raejuusto

Ai että kuulkaas maistu niin mahtavalle. Eilen illalla nimittäin ensimmäisen kerran koko diietin aikana koin, että on nälkä vielä nukkumaan mentäessä. Jah, no en tiedä kuinka paljon asiaan ehkä vaikutti se, että olin ollut iltavuorossa. Mahdollisesti aika paljonkin?!?!?!?

Jetsulleen. Mutta tosiaan, kun olin saanut rauhassa heräillä ja kerätä itseni :D pissattanut koirat ja syönyt, olikin aika pakata taas salikassi. Ja ei kun nokka kohti kuntosalia.

Oli aika rauhallista, vaikka kello kävi jo yhtätoista siinä vaiheessa kun tallustelin salin puolelle. Eipä ollut paljon jengiä treenailemassa. No se ei muo haittaa, päin vastoin, aina parempi jos on tilaa :) Tänään treenattiin jalat ja vatsa. Jeih. Hommahan meni näin:

– pohjeprässi 15×3
– reiden ojennus 15×3
– reiden koukistus 15×3
– vatsarutistus 15×3
– jalkaprässi 15×3 (tosin vikalla toistokerralla tein kakskyt ja että poltti, huh!)
– voimapyörä ja Hooverit x 3 (Hoover noin 40-50sec.x3)
– takareisi- pakara maaten 15×3
– kyykky 10×1 8×1 8×1 (ja kuuskytä kiloo kyykkäsin :) )

Lämmittelyt ja jäähdyttelyt crossilla, tosin jäähdyttely meni aerobisen vedon puolelle 20min :)

Hassu sinänsä, että kun aluksi alottelin treeniä, oli semmonen olo, ettei irtoo… jotenkin oli tahmee fiilis, vissiin henkistä enemmän tai jotain. Toisaalta, tällä hiilarimäärällä ja miinuskaloreilla, olo on muutenkin vähän semmonen hidas tällä hetkellä. No kun vauhtiin pääsin, niin johan se sit lähti. Tosiaan toi kyykky oli jo vähän niinkuin ekstraa tohon hommaan. Ei paha. Hyvä fiilis. Homma sujui ja saunan lauteilla maistui taas mahtavalle protskujuoma :) nams!