09122011 perjantai; takareidet

Terkut jälleen kuntosalilta. Olihan hiljaista noin niinkuin aamusta. Eli oli tilaa heilua :D Tänään oli siis vuorossa takareidet.

-crossi 8min.
-polviltaveto 5×15
-maastaveto suorin jaloin (tää liike ei oikein nyt auennut mulle, teen jotain väärin tai muuten vain en osaa :/)
-takareidet istuen (tein tämän tuon edellisen sijaan ikäänkuin, sain tuntuman ainakin sinne minne piti)
-Bulgarialainen kyykky (ai morjens :D, kyllä tosiaan perse tippuu tossa liikkeessä :D)
-krusifiks vatsarutistukset
-maaten reiden koukistus
-krusifiks vatsarutistukset
-keppijumppaa ja ylävartalovenyt

Tässähän sitä hikoillaan maastavetopisteessä :D Tykkäsin kyllä erityisen paljon polviltaveto liikkeestä. Suosittelen. Vetoremmit on kyl ehdottomat siinä!

Kuten kuvasta näkyy, nooooot, tässä tapaillaan Bulgarialaista kyykkyä vielä ilman painoja. Tää on kyllä aika kuningasliike. Tuntu kyllä aika pirusti ja voi olla että huomenna peffa huutaa hoosiannaa.

Positiivinen ylläri on se, että käsi tuntuu, ainakin toistaiseksi, paremmalta. Ehkä kaksi Dolania ja Pancodi tekee tehtävänsä, mutta pääasia, ettei särje. Kuhan vielä saisin voimat takaisin siihen niin sitten laulattaa. Tapasin taas mummiakin salilla ja kerroin, mitä eilen tehtiin tämän käden eteen. Nyt sovittiin että maanantaina menen sinne hierottavaksi :) jee jee.

Mitäs sitten muuta, ei kait muuta. Nyt jotain ruokaa naamaan ja sitten kohta puoliin töihin. Aivan mahtavaa :D :D :D Oisin niin saanut tän päivän sairaslomaksi jos olisin halunnut… mutta tunnollinen työntekijä ei turhaan laakereillaan makaa ;) Palaillaan!

4 vastausta artikkeliin ”09122011 perjantai; takareidet”

  • Piti ihan googlettaa toi bulgarialainen, kun en ollut koskaan kuullut tota nimeä. Itse liikettä olen kyllä joskus kokeillut :D

    Mäkään en oikein osaa tehdä sjmavea… Onneks en koe hirveetä tarvetta tehdäkään sitä. Tavallinen mave riittää vielä ihan hyvin :)

  • Joo toi bulgarialainen on kyllä tehokas liike, ei helppo ollenkaan. Pitää olla tasapainokin hallussa, mutta kyllähän ottaa takalistoon, niinkuin pitääkin.

  • Teetkö muuten siinä samalla hauiskääntöjä?
    Mulla oli kerran ihan PT:n tekemä ohjelma ja toi liike oli siinä hauiskääntöjen kera. Alussa oli kyllä pakko tehdä ilman lisäpainoja ja toisella kädellä tukea ottaen. Vähän ajan päästä pystyin tekmään huista toisella kädellä ja toinen otti edelleen tukea. Loppuvaiheessa uskalsin jo tehdä varovasti hauiksia molemmilla käsillä, mut aika pienillä painoilla. Sitten tuli aika vaihtaa ohjelmaa ja toi liike jäi vähän unholaan, valitettavasti.

  • En tee hauiskääntöjä tossa liikkeessä. Mulle toi on ihan tarpeeksi vaativa tuollainkin :D ja haukkapäivä on erikseen ;) Mut ei pöllömpi idea, voisi joskus kokeilla :)

Kommentointi on suljettu.