10052013 perjantai: jalkaset ja vatsaset

-Nonnih, kuinkas sitten kävikään :D Minähän olin tänään ihan aikatauluissani, noin niinkuin siihen nähden, että olin ihmisten aikaan kotona. Otin varaslähdön tossa puoli kolmen maissa duunista ja ajoin suoraan salille, tietenkin ;) Duunissa olin tänään instruhuoltaja, ihan mun ominta alaa… noooooot. Tuli sitten pestyä esim. endoskooppi ihan kirjallisten ohjeiden perusteella. Niin mitenkäs sitä sanotaan, tekemällä oppii :D Ensi kerralla, jos sellaista tulee, homma sujunee vähän jouhevammin ;) Hope so!

Eilenhän taisin teille kertoilla, että päätin tehdä jalkatreenin sijaan olkapäät. No tänään oli sitten edessä jalat. Nyt olikin se fiilis, et jee :) joten mikäs siinä, tuumasta toimeen, härkää sarvista kiinni, tulta päin ja mitäs näitä sanontoja nyt sitten onkaan :D

JALAT:

-levee vaakaprässi
-hack
-yhden jalan prässi
-reiden ojennukset istuen

-takareidet reiden ojennus laitteessa (se tietää joka tietää :D)
-reiden koukistukset istuen

-vatsarutistukset laitteessa
-vatsalihaskierrot
-vatsarutistukset maaten

Semmosta settiä tänään siis. Kevyt viikko sai lopetuksen. Tosin käyn varmaan tekemässä viikonlopun aikana mulle jo tavaksi tulleen circuitin :) Tänään tuli tehtyä tava leukoja, negatiivisten sijaan ja yllätyin miten kevyesti leuka nousikaan sinne tangon päälle. Tangon ja tangon, tein leuanvetoja ristikkäistaljan yläpalkissa roikkuen :D 
Lopussa kiitos seisoo. Kohtuu kova hiki tuli, vaikka aika kevyesti tuli otettua. Nyt vaan viikonlopun viettoon. Toivottavasti aurinko jaksaa ilahduttaa meitä :) Mukavaa viikonvaihdetta, nauttikaa!

4 vastausta artikkeliin ”10052013 perjantai: jalkaset ja vatsaset”

  • Niin mikä on tuo reisojennuslaitteesa takareidet? :) Mite teet nuo kevyet treenit, verrattuna normiin? :)

    • No kattos, kaikki tietää perinteisen reidenojennus laitteen istuen :) Juu, eli meetkin siihen sitten seisomaan, niin että naama on penkkiin päin. Tuet polvea /reittä siihen penkin reunaan ja sitten teet reiden koukistuksia nostamalla sitä rullaa vaan. Rulla on hyvä asettaa sinne vähän nilkkaa ylemmäs, niin ettei holahda sitten kantapään yli kun koukistat reittä :) Tuliko tarpeeksi selkeä selostus :D Hyvä liike kyllä :)

      No kun on tämmönen kevyempi kierto meneillään, en tee niin jäätävällä sykkeellä treeniä ensinäkään, käytän maltillisempia painoja, kuitenkin niin että vikoissa toistoissa on selkeä tuntuma olemassa. Vaikeaahan se on himmata, mut no mielestäni olen aika hyvin tällä viikolla onnistunut siinä :) Seuraavasta kierrosta alkaakin sitten taas normi rytinät ja ähinät :D jei … ei ehkä leuanvetotangot huuda iltalenkillä muo sitten puoleensa ;)

  • Jes, tajusin nyt! Vois kokkeilla, meilä vain voi olla se late eri mallinen, et onnistuuko. :) HYVÄ, kylä taatusti ens viikola taas makiata painaa täysiä :)

    • Joo ja jos tuntuu, että tarviit siihen korotusta, niin steppilauta vaan alle, olen nähnyt näinkin toimittavan. Mullahan nää jalat nyt on melkein metrin mittaset, ettei ihan kauheesti sitä korotusta kyllä tarvii :D

Kommentointi on suljettu.