16082010 maanantai; jalka- ja vatsatreeni

Nonnih, sitä on herätty jälleen uuteen viikkoon. Aurinko paistelee mitä kauneimmin, eli lomasäitä on mullekin suotu :) Jee! Eilinen ampiaisenpistos ei enää haittaa mitään. Muistona on vain pieni punainen piste :O Sen sijaan mun kainaloihin on ilmestynyt järkky ihottuma :O kääk. Mä luulen tässä käyneen niin, kun olen ajanut kainalokarvat, kuten asiaan kuuluu ;) ja olen hikoillut (eilen juoksulenkillä) aika urakalla, niin siitä on seurannut tälläinen hieman nokkosrokkoa muistuttava ihottuma. Tosi seksyä etten sanoisi. Samanlaista ”hikinäppylää” on tuossa rinnassa, juuri siinä kohdin, mistä kulkee treenitopin raja… eli hikoilusta tämä varmaan johtuu. Noooooooh, ei se maailmaa kaada eikä estä muo liikkumasta ;) vähän kortisonisalvaa ja menox. Kyllä se siitä!

Tänään nousin reippaasti jo puoli ysi. Apua, kuvittelin jo huomisen aamun valmiiksi. Moneltahan huomenna pitää nousta, kun koululla on oltava klo 9.00! Aikaisin. Joten tänään myös aikaisin nukkumaan. Sain puoliskolta nopeat suukot kun hän pyyhälsi perävalot vilkkuen töitä kohden. Itse lähdin koirien kanssa lenkille. Tyttöhän oli herännyt jo aikaa sitten :D niinkuin aina! Ihmeellistä että nuo pikkuihmiset eivät osaa arvostaa vapaapäivänaamuja… nauttia nukkumisesta, ehei, sieltä noustaan viimeistään klo 7! Maailman ihme on tapahtunut siinä vaiheessa jos neiti nukkuu yli kahdeksaan :O

No pienien aamurutiinien jälkeen suuntasimme kuntosalille. Tytölle oli varattu taas lastenhuone :) Itse keskityin jalkatreeniin ja tietysti kyytiä sai vatsalihaksetkin. Aika perussettii, mutta tänään vaihtelin vähän laitteita. Hyvä minä. Olen sentään joskus avoin muutoksille ;)

– lämmittely crossi 12 min.
– pohjeprässi 65kg x 15 x 3
– reiden ojennus 65kg x 15 x 3 (aih, polttaa!)
– reiden koukistus (tässä kokeilin toista laitetta ja huom! painot :O) 65kg x 15 x 3 (näin paljon voi vaikuttaa se millä laitteella tekee, toisella vastaavalla teen 47,5kg)
– vatsarutistus 50-55kg x 15 x 3 (tänään oli tahmeeta!)
– kylkirutistus kelkassa op. + 10kg x 15 x2
– vatsat ”telineessä” jalkojen nosto suoraan eteen x 10 jalkojen nosto koukussa eteen x 10 huh!
– kyykky 40kg x 10 x 2 40kg x 10 x 2 40kg x 10 x 3 (ota tuosta nyt selvää, eli siis tein aina kahden sarjan putket, vikalla kolme! kyllähän tuntui jossain!)
– takareisi / pakara koukistus maaten 35-40 kg x 15 x 3 (sai taas vähän erilaista tuntumaa laitteen vaihdolla!)
– jäähdyttely crossi 14 min.

Kyllä vaihtelu virkistää ihan oikeesti. Se että vaihtaa vain laitetta, vaikka perjaatteessa liike on sama, niin laittaa kuitenkin taas ihan uutta puhtia peliin. Kivaa. Ja kyllä sieltä aina löytyy ”uusia” lihaksia kun vähän vaihtelee. Sen huomaa yleensä seuraavana päivänä :D uuu jeah! Rakastan kesälomaani ja vapaata treenaamista. :)

Nyt syödään tytön kanssa. Likka sai spaghettimakaronia, kalapuikkoja (äiti lellii), kurkkua, tomaattia ja ruisleivän! Itse ostin kaupasta ison läjän kukkakaalia ja parsakaalia. Höyrystin niitä, päälle aromisuolaa ja vähän margariinia! Nam nam! Kyytipojaksi tonnikalaa. Kyllä kelpaa.

Seuraavaksi suuntaamme nokkamme kohti Korkeasaarta. Käytiin hakemassa eväät kaupasta. Siinä tulee taas isohko säästö. Siellähän _kaikki_ maksaa aika paljon. Semmosta. Ei kun menox!