20072010 tiistai; punttia ja crossing

Jumalauta tänään on tehty sellaisetkin saatanan katumusharjoitukset vkonlopun (sunnuntain ja maanantain) läsöilyjen johdosta!!!! Kaksi ja puoli tuntia armotonta itsensä haastamista!!!! Ja kyllä teki hyvää. Vain kerran meinasi tulla laatat salin lattialle ja sekin oli ihan vahinko. Olin janoisena tankannut pikkasen tota nestettä enemmän kuin vatsan vetoisuus sitten vissiin oli ja kun kumarsin pohjeprässin edessä, niin siihen meinasi lasahtaa. Onneksi oli suu kiinni :O o-ou. Tällaista sattuu. Mutta siis, ei ollut oikeesti huono olo, olin vain ylitankannut itseni :DDDD Hyvä minä ;)

No mutta siis aloitin treenit lämmittelemällä crossilla. Sitten punttia, mitä nyt ehdin ennen basic crossing puolituntista. Mukavasti oli sykkeet koholla jo kun menin crossing saliin :O mutta hyvä huomata, että kunto on sinällään hyvin kohillaan, sillä ne putoaa myös nopeesti sieltä. Tunnin jälkeen vetäjä kysyi, et kait tuut jatkaa cardio pyöräilytunnille, mutta jouduin nyt kohteliaasti kieltäytymään ja sanoin, että mun on pakko mennä puntille ;) ja sinnehän mä sit menin jatkamaan. Tuli tehtyä ainakin seuraavaa;

-HAUISKÄÄNTÖ 22,5-25KG X12-15 (vitsi olen ylpee et olen saanut nostettua painoja nopeesti, lähdin taannoin 17,5 kilosta :O)
-RINTAPRÄSSI 35KG X 12-15
-YLÄTALJA 50-55KG X 10-15
-PYSTYSOUTU 15KGX 14 (MUTKATANGOLLA)
-OJENTAJAT KÄSIPAINOLLA 10KG X 15
-OJENTAJAT TALJASSA 40KGX15 (vittu toi tekee niin gutaa!) (kauhia mitä kielenkäyttöä, sorry)
-VIPARIT SIVUILLE SUORIN KÄSIN 6KGX15
-VIPARIT ETEEN SUORIN KÄSIN 5KGX15 (ai että joutu vähän puuskuttaa kyllä!)
-POHJEPRÄSSI 55KGX15 (olen saanut tossakin nostettua aika nopeesti, lähtö oli 35kg)
-REIDEN OJENNUS 60KGX 12-15 (tässäkin huomattava parannus lähtö 45kg)
-REIDEN KOUKISTUS 42,5KG x 15 (ei suurta parannusta :( )
-TAKAREISI&PAKARA 40KG X15 (tässäkin lähtenyt nousee, lähtö oli 30kg)
-VATSARUTISTUS 45KGX15 (parannusta, lähtö oli muistaakseni 35kg)

Näitä toistoja ja sarjoja tein lukuisia kertoja. Kyllä vähän kaulasuoni pullotti, täytyy myöntää :D Mun pitäisi varmaan saada jokin logiikka tohon touhuun. Toi näyttää aina niin kauheelta sekametelisopalta, että en tiedä onko siinä ees mitään järkee. Saa kommentoida ihan vapaasti ja antaa ehdotuksia! Ehdottomasti ja hyvillä mielin otetaan vastaan!!!!

Täytyy kyllä myöntää, että pientä nautintoa ja mielihyvää tulee kyllä tunnettua niinä hetkinä kun huomaa, että jotkin miehet tekevät pienemmillä painoilla… eikä ne ole mitään kukkakeppejä. (ainakaan kaikki :D) Huomaan myös toisinaan saavani pitkiä katseita naisten puolelta. En tiedä onko se hyväntahtoista, vai onko se sellaista, mitä toi ämmä oikein pyrkii tossa todistamaan?!?!?!? Vaikea mennä sanomaan. Olen huomannut, että jotkut kurkkivat millä painoilla teen? No mikäs siinä, ei muo haittaa. Mä kyllä keskityn niin omaan treeniin salilla, että juurikaan ei tule vilkuiltua ”vieraisiin pöytiin”, eikä mulla kyllä ole mikään todistelemisen hinku tai pakko, helvetti mä näytänkin varmaan toooooodella seksyltä kun yritän viimeisillä voimilla vetää jonkun sarjan viimeistä rutistusta :DDDDD muoahhaa, en mä ainakaan ulkonäöllä siellä ketään hurmaa :D No että tämmöstä. Kait sitä itse kukin törmää salilla kaikenlaiseen. Ei sinänsä, että tuo olisi häiritsevää, ei todellakaan. Sitä paitsi miehissä ainakin on hyvinkin kohteliaita yksilöitä. Antavat ihan rauhassa tehdä vapailla painoilla sarjoja, tulematta siihen viereen ähräämään mitään, tekevät tilaa ja katsovat jopa häveliäästi toiseen suuntaan :D Kaikenkaikkiaan mun mielestä meidän salilla on siis ihan hyvä meininki, ei tää ollut mitään negatiivista siis.

Nyt on pakko vähän skarpata syömisen kanssa. Mä olen ollut niiiiiiin heikoilla aterioilla tässä, kun ei vain maistu. Olen pyrkinyt pitämään sen aamupala, välipala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala systeemin, mutta joskus se vähän mättää. Nyt näinä hellepäivinä päivällinen on saattanut jäädä kokonaan väliin. Yritän kovasti korvata näitä väliin jätettyjä tärkeitä päivällisiä juomalla proteiinit. Tiedän, että syöminen olisi erittäin tärkeetä kun treenaa, mistä sitä muuten voi kehitystä saada aikaiseksi, jos ei ole kropassa mitään mistä sitä tehdä????? Nytkin väkisin väänsin itselleni salaatin, johon tuli raejuustoa, papuja ja tonnikalaa…sen lisäksi, että siinä tietysti oli jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, paprikaa. No se olikin itse asiassa erittäin hyvää ja maistui kyllä nyt treenin päälle oikein hyvin. Salilla join jo Hera80 3dl. Yritän yritän!

Tämmöstä siis tänään. Jälleen aika voittaja fiilis. Tästä on taas hyvä jatkaa. Oikein mahtavia treenitsemppejä kaikille yhtä friikahtaneille yksilöille :)