22072011 perjantai: fillarointia

Voi kuulkaas, olisin päivittänyt jo eilen, jos lähettämäni kuvat olisivat tänne saapuneet, vaan ei näy, ei vieläkään… ja nyt en enää jaksa odottaa, tulkoot sitten jälkijunassa jos ovat tullakseen :D

No mut joo, kyllä meitä eilen taas lellittiin kesäsäällä. Mä sovinkin sitten frendin kanssa treffit Hietsuun ja otin fillarin alle. Mukavasti tulee kilsoja tästä Pähkiksestä Hietsuunkin. Siellä sitten jutusteltiin ja päätettiin, että mennään käymään frendin luona Käpylässä. Se asuu vanhassa puukäpylässä. Aika siistii seutua, ihan kuin ois maalle lampsinut, vähän tuntu hassulta kun junan ääni kuulu siihen pihalle kun istuksin frendin terassilla :D Landella ytimessä, mikäs siinä, kyllä mäkin voisin asua tolleen, mut en tällä kokoonpanolla, rahat ei vaan riittäis hankkia sellaista kämppää tuolta mihin me mahuttais.

Käpylään mä menin tietty fillarilla, frendi tuli bussilla. Siinä hetki chillattiin, kaveri pakkaili kylmäkassinsa sillä seuraava osoite oli Koffin puisto. Lähdettiin. Minä fillarilla, frendi dösällä, treffit Elielin aukiolla ja mä olin rutkasti aikaisemmin perillä, ihan sain nojailla fillariini siellä ja pällistellä sitä ihmisvilinää tovin, kun odottelin että julkisilla matkaava ystäväni saapuu perille ;) Sanoinkin hänelle monta kertaa päivän aikana, että hanki nyt jukoliste se tsygä, ei mitään järkee pälliä dösissä näillä säillä kun pääsis fillarilla niin mutkattomasti paikasta a paikkaan b. Ja siitä sais sitä niin kallisarvoista hyötyliikuntaa :)

Sitten suunnattiin Koffin puistoon. Oli pikkasen nimittäin jengiä siellä. Bileet ylimmillään jo siinä seittemän aikaan illalla. No mä en tietty juonut mitään, kaksi olutta otin koko illan aikana, joten en laske sitä miksikään. Lähinnä kului vichyä ja vettä mielin määrin, mut hauskaa mulla oli, ei voi kieltää. Tutustuin taas uusiin ihmisiin. Näillä frendin frendeillä oli siellä jättimäinen pallogrilli, eli grillibileet :D Istuksin heidän seurassaan siellä varmaan johonkin vähän yli kymmeneen ja sitten oli aika lähtee kotiin koirien luokse. Siinä muutama tyyppi ihmetteli, et täh, mitä, aijotko sä todella fillaroida täältä Vantaalle, huhhuh. No hei… mmmm… no tää on nyt just tätä mitä luin juuri Katjuskan blogista, on ihmisiä jotka liikkuu ja sitten on niitä jotka ei voi käsittää että voi tolleen liikkua :D Joo, kyllä mä aijon täältä fillaroida himaan, tulinhan tänne fillarilla ;) Jei. No ei siinä tsygä alle ja menoksi. Matkalla sain toki ohitella ja varoa känniääliöitä, kuinkas ollakaan, niitä riitti perjantai iltana aika tavalla tuolla ytimessä ja pitkälti muutenkin matkan varrella. No Vihdintien varrella ei kauheesti tullut apinoita vastaan. Yksi ihminen oli Manskun varrella sammunut kirjaimellisesti puskaan, jalat vaan törötti sieltä, mut kaippa se hengissä oli, kyllä se siltä näytti. En jäänyt selvittää tilannetta. Vähän ois kotimatka kestänyt, jos ois jäänyt jokaiselta väsähtäneeltä kysymään, et mikä vointi, pärjäätkö? Ehei. Mä painelin hyvällä sykkeellä himaan asti. Eikä siinä kauaa taas nokka tuhissut kuulkaas. Mä olen niin rakastunut tähän uuteen harrastukseeni, niin kutsuttuun HC fillarointiin :D Hittolainen kun ei tullut hankittua sitä matkamittaria, ois niin siisti tietää paljon olen jo tänä kesänä polkenut :) hö. Nyt en tiiä, mut pakko vain arvioida jotain. Joka tapauksessa vien tässä loman loputtua tuon fillarin siihen ekaan huoltoon ;)

Kotiin kun pääsin, oli tietty aivan mahtava hiki taas pinnassa. Jännä juttu, että vessahätää sai ihan odotella. Olin kuitenkin kiskonut pitkin päivää vettä litra tolkulla, ne pari bissee, Gaenomaxia, mutta kertaakaan ei tullut pissahätä reissun päällä :o No joo, mikäs jännä juttu se nyt oikeestaan on, kun miettii paljon sitä hikoo tommosessa touhussa. Jatkuvasti hiukset märkänä kuin suihkusta tulleella, pyöräilyreleet kosteena, sukkia myöden. Niin, no ei ihme, että suihku suorastaan huusi muo kun tulin lopulta koiralenkin jälkeen virallisesti himaan :) Ah, loistava päivä, niin superi, että ei taas hetkeen oo ollutkaan. Kiitos J hyvästä seurasta ja ihanasta päivästä, pus!

2 vastausta artikkeliin ”22072011 perjantai: fillarointia”

• Joo, sitä kun lähtee liikenteeseen, ei vaan kykene lopettaa. Ihan mahtavaa touhua kun aurinko paistaa ja pääsee helposti paikasta toiseen ja käyhän tämä kuntoilusta :)