28082010 lauantai; crossing + jalka- ja vatsatreeni

Tuleepas monta postausta tälle päivälle, mutta mitäpä siitä. Pitää joka aiheesta avautua :D tottahan toki!

Aamulla havahduin ysin pintaan… kävin vessassa (tämähän on siis se kaikkein oleellisin asia :D) ja palasin takaisin peiton alle. Hetken siinä mietin, että mitä hittoo… mitä mä tänne nyt jään lojuu. Ei kun ylös ja salikassi kasaan. Koirien kans aamupisulenkille ja nokka kohti kuntosalia. Ehdin hyvin aamun crossing basic tunnille (mummo jumppa :D). Yllätyksekseni sain huomata, että tunti näytti tietokoneen mukaan olevan täynnä, mutta ajattelin silti mennä tsiigaa, et onko siellä mestoja vapaana. No siis puolet salista oli tyhjillään!!! WTF? Niin, tässä ollaan taas siinä, että jotkut vissiin ilmoittautuu reippaasti näille tunneille ja jättää tulematta! Hienoo! Sitten varmaan soitellaan perään salille, että anteeksi kauheesti, mulla on nyt vaan niin selkä jumissa liirum laarum… etten päässyt tulee ja toivotaan ettei saa kahden viikon ilmottautumiskieltoa :D No onneksi menin kattoo, muuten minäkin olisin jättänyt menemättä ja sali ammotti tyhjyyttä.

Tänään huomasin, että tästä dieetistä johtuen varmaan sykkeet nousi aika helposti korkeelle, vaikka en kokenut edes mitään hengästymistä… ainakaan selkeetä. Sykkeiden perusteella ois voinut kuvitella, että hengästyttää jo voimakkaasti :O Oiskohan alhaisilla hiilareilla tekemistä asian kanssa? Kaiketi. No mut juh, hyvin jaksoin, siinä ei ollut ongelmaa.

Crossi tunnin jälkeen suuntasin salille. Joo, mä tiedän, että pitäisi kaiken taiteen sääntöjen mukaan tehdä ensin puntti ja sitten aerobinen, mutta tänään meni näin. Salilla tein aika normi settiä. Pohjeprässi 15×3, reiden ojennus 15×3 (ah poltti!), reiden koukistus 15×3 (kyllä saa tuntumaa tossakin), vatsarutistus 15×3 (kivisti mukavasti uudella tyylillä ;)), jalkaprässi 15×3 (tää on edelleen vaan niin mun suosikki, hitto siinä saa jalat tuleen kun oikein tsemppaa!), hooveri 3x n. 30sec. Kivasti sain tänään tuntumaa ja veikkaan että huomenna tuntee taas tehneensäkin jotain :)

Eilinen käsi- ja selkätreenikin tuntuu pitkästä aikaa todellakin kropassa. On hyvä ottaa vastaan vinkkejä ja vaihtaa välillä vähän tyyliä. Tässä täytyy myöntää sekin, että olen aikaisemmin jymähtänyt vähän turhankin pitkään ihan saman jauhamiseen, niin salilla kuin aerobisella puolellakin. Ja nyt todella uskon myös siihen tosiasiaan, että jos haluaa kropastaan kiinteän, niin ei se auta, että juoksee hulluna crossaamassa, spinnaamassa, pumpissa tms. Kaiken takana lopulta on kuitenkin se puntti ;) Sen uskoo, kun itse sen kokeilee!

Nonnih, oiskohan tässä taas vähäksi aikaa. Palaillaan!