Dieetti, päivä 19.

Tänään taas kerran totesin, että raaka sipuli ei sovi mun vatsalle. Olen laittanut sitä nyt muutaman päivänä mun salaattiin, ihan naurettavan pienen määrän, mut silti tänään on ollut lievä ilmapallo olo, puuuh. Joo, eli ei sipulia, ei enää. Kiitos…

Muutenhan tän dieetin safkat on sopineet mulle tosi hyvin. Itse asiassa, ei ole ollut minkään sortin vatsavaivoja ja väittäisin närästyksenkin vähenneen. Jatkan tuon ensi viikon vielä kunnialla läpi, mutta toisaalta näillä miinuskaloreilla ja treenin määrällä… ois varmaan hyvä nostaa vähän kaloreita. En kyllä missään nimessä halua, että saavutettu lihasmassa (onhan sitä nyt vähän ;) ) kärsisi. Toisaalta, en nyt usko, että tästä vielä mitään vaaraa sille on. Mutta toisaalta järki sanoo, että lihaksen kasvun kannalta on myös tärkeää, että ne saavat ravintoa :) Tietysti hyvää sellaista, en nyt puhu mistään pylleröinnistä ;)

Ah,huomenna mulla on ns. vapaapäivä,kun tyttö lähtee isomummonsa ja – pappansa hääpäiväjuhliin. Ihanaa, mulla on mahku olla salilla vaikka useampi tunti jos oikein innostun :) Kivaa!

Ruokana tänään vetelin salaatissa jäävuorisalaattia, paprikaa, porkkanaa, kurkkua, tomaattia, kukkakaalia, raejuustoa ja naudanjauhelihapihvin. Nams. Tämä oli siis lounas.

Päivällinen koostui muuten samoista ainesosista, mutta raejuustoa ei tietenkään ollut, hiilarit perunoista. Hittolainen. En nyt ihan heti muista koska olisin viimeksi syönyt perunaa :o ja voin kuulkaas kertoa, että jumankauta maistui taivaalliselle. Pienet on ilot :) Hitsi mä makustelin niitä suussani oikein kunnolla. Jos jotain tämän dieetin aikana olen oppinut, niin nauttimaan jokaisesta suupalasta :D Ei tule ahdettua ja ahmittua yhtään mitään. Kaikkea nautiskellaan tunteella. Ei varmasti ollenkaan huono juttu.

Hyvin olen myös tottunut näihin annoskokoihin. Jokaisen aterian jälkeen on täysinäinen olo. Ei jää sellaista fiilistä, että olisi nälkä… Itse asiassa tähän on tottunut tosi hyvin :) Aika lailla samaan malliin aikonen varmaan jatkaa tästä, mutta niitä kaloreita lisää!

Tämmötteistä. Eli dieetti jatkukoon ja treenaus myös! Kunto kohilleen!