Oi ja voi voi voi …

”EI KIPUU, EI HYÖTYY!” Niin se vain on. Tästä on tullut ehdottomasti mun motto. Kiitos Musta Barbaari :D

Huhhuh mikä päivä takana! Nyt ei voi taas muuta sanoo, kun että aika takki tyhjä fiilis on tällä hetkellä. Duunissa oli hauskaa… siihen asti, kun meidän entinen omistaja päätti pitää klinikkakokouksen :/ Suurimmalla osalla vissiin oli aavistuksensa mitä tuleman pitää, mutta sanotaanpa nyt näin, että yllätti se silti. Mä en nyt mene tässä yksityiskohtiin, sillä en ota mitään riskejä sen asian suhteen, että tämä ihminen saisi mitään syitä enempää hyökätä meitä ja / tai muo vastaan. Sen vaan sanon, että tilanne on absurdi ja nyt en edes liioittele!!!

Joka tapauksessa omassa tiimissäni viihdyn vallan mainiosti, diggaan mun duunikavereista edelleen kympillä ja rakastan työtäni. Tosin siitä saisi maksaa enemmän, mutta no… niin … todellakin saisi!!! 

Että näillä fiiliksin painoin etureiskatreeniä volyymilla :D Huhheijaa :)

Sitten töistä suoraan salille. Sen verran hyvä agrre oli päällä, että kaasujalka saattoi olla hetkittäin hieman raskas ja jossain vaiheessa mietin, että huhhuh, kuinka tapaturma-altis olen kun sen verran adrenaliini jylläsi veressä. No perille pääsin turvallisesti ja kummasti tuli potkua päivän treeniin pienestä verenpaineen kohoilusta :D Jotain positiivista siis tässäkin episodissa taas, jos niinkuin aina pitää etsiä asioista niiden hyvät puolet ;) haha.

TÄNÄÄN  siis alkoi uuden ohjelman kolmas kierto. Nyt vedetään volyymilla. Tämä on mulle taas ihan uutta ja hetken aikaa joutu valmentajani Salla Kauranen tätä avaa meitsille. Pikkasen tuli sellainen fiilis, että väännähän vielä kerran rautalangasta, niin ehkä mä sit tajuan, et mitä mun pitää tehdä :D Mutta itse asiassa, nyt kun sitä ohjetta lukee, niin eihän se niin vaikeatajuinen olekaan. Idea on siis se, että sarjoja tehdään selkeesti enemmän lihasryhmää kohden kuin normi treenissä, palautukset ovat lyhyet 15-30 sekkaa ja toistot liikkuu 8-15 paikkeilla :) 

Jos ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, niin ehkä tästä voi päätellä, että helpolla en itseäni päästänyt tänään(kään) !

ETUREIDET JA VATSA

-prässi
-levee kyykky
-reiden ojennus
-hack
(-loitontajat, puoli istuvassa asennossa -> istuvassa asennossa)

-vatsat vastuksella
-sivuttaiset vatsat
-crunchit
(-luistelukyykky)

Nämä kaikki setit vedin siis volyymillä, niin että sarjoja tuli sen 20 ja 15 ;) Kyllä voin sanoa, että kyllä otti taas koville, huhhuh sentään :D Uusia liikkeitä: loitontajat ja luistelukyykky, kokeilin Solanan ja Kertun innoittamana. Solanan sivuilla Nata vetää tiukan takalistotreenin ja kyllä! totta tosiaan, sain sieltä monta hyvää ideaa tulevia takaosastotreenejä varten. Kosminen berberi, here I come ;) wuhuuuuu! Ja Kerttu, kyllä! myös luistelukyykky tulee näkymään mun takareiskatreenissä ;)

Tänään oli yllättävän rauhallista salilla tuossa neljän jälkeen, en tiedä, onko jengi hydännyt taas näin viikon keskivaiheilla, vai miksi ei porukkaa näkynyt… tai ehkä he tulivat tänään myöhemmin. Nyt kuites kehtas taas ottaa muutaman kuvankin, pelkäämättä, että mukaan joutuu joku taustalta :)

 Voi tänään yksi rouva tuli niin kohteliaasti kysymään että voiko hän tehdä välissä kun tein reiden ojennusta. Oikein harmitti kieltäytyä, mutta minkäs teet kun palautukset on max 15-30 sekkaa, eihän siinä välissä kukaan ehdi mitään tekemään :/ ja itellään hyvä Flow päällä, niin ei vaan voinut. Pahoittelin kyllä, sanoin, että mulla on niin nopeet palautukset nyt, että anteeksi kovasti :/ Mä en tiedä, että tiesikö hän, että meidän salilta löytyy toinenkin reiden ojennuslaite? Ehkä hän ei tiennyt :( No onneksi mulla ei kauan nokka siinä tuhissut kun tahti oli kova, joten rouva pääsi laitteeseen aika nopeasti. Vähän kyllä pisti hymyilyttää kun niin nätisti hänelle vinkkasin, että nyt on paikka vapaa ja käännyin sitten peiliin päin :D mä näytin jälleen pesukarhulta, kun kaikki ripsarit oli levinnyt poskille. Voi jestas… mitähän se rouvakin tuumas :D :D :D Ai kamala. No mutta se joka ei osaa nauraa itelleen, ei oo kovin terve tyyppi :D

Bebaa bebaa. Meitsin sukkapukuun verhottu kroppa alkaa pullistelemaan oikeista kohdin. Oikeesti, aika mahti tunne kun näkee sen tekemänsä työn tuloksia, se on vaan niin hienoo ja ennen kaikkea koukuttavaa. ”Trikoot on riskillä rumat” kuuluu laulun sanat, mutta mä väittäisin, että alan olee kohta aika riski, enkä näkis että trikoot on rumat :D Ahhaha, se taitaapi olla ennemminkin kiinni siitä, millä tavalla olet riski ;)

Mutta summasummarum, hyvä treeni, parempi mieli jälleen kerran. Vaikka olenkin kärsinyt tänään ketutusähkystä ja sosiaalisten suhteiden hankaluusähkystä, liittyen tuttavieni parisuhdeongelmiin, niin tällä hetkellä, kun tässä sohvan nurkassa taas turvallisesti nökötän, väittäisin, että mulla on aika hemmetin hyvä olo :) 

I LOVE MY HOBBY!!! MUSCLES ARE MY PASSION!

Eli eli, oikein mukavaa viikon puoliväliä ja koitetaanhan jaksaa jumpata :) Hei ny!

5 vastausta artikkeliin ”Oi ja voi voi voi …”

  • Hehe, mäkin hyräilin tuota Rikoo on riskillä rumaa, kun punkesin kerrastoa niskaani :D
    Mun pitäis opetella säästämään nää sun blogit aina ennen salille lähtöä luettavaks. Tulee aina hirvee hinku nostaa jotain, kun näitä lukee, eikä se ole hyvä juttu illalla klo 22:30 ;)

    • :D Joo rikoot on riskillä rumat biisi muistuu mieleen jo ihan lapsuudesta, jolloin vielä luulin, että siinä lauletaan että rikoot on tiskillä rumat :o No voishan se niinkin tietty olla :D haha.

      Sä ootkin semmonen voimanainen, että en yhtään ihmettele, että tekee mieli nostaa jotain ja sähän nostat, vaikka kannotkin maasta paljain käsin. Respect!!! Hyvä sä!

Kommentointi on suljettu.