Sunnuntaikin sutinaa täynnä!

Näin on tämäkin viikko kohta taputeltu. Ajatella, niin se aika vaan menee siivillä :o Mutta ainakin takana on erinomaisen mukava viikonloppu :) Ei valittamista siis… oikeastaan mistään ;) Tai no jos jostain pitää päästä sanomaan, niin aamuisesta sähkökatkosta. Okei, se ei kestänyt kauaa, mutta kun hissikään ei toiminut. Ja no, suurin osa vissiin tietää, että meidän pikku poni Pentti ei kulje kierreportaita, niin kiva hei!!!! Onneksi mulla oli kantoapua, eli 65 kiloinen pikku Pentti saatiin kuin saatiinkin suht turvallisesti rappuset alas ja ulos :) Olipa sitten sähköt onneksi tulleet takaisin koiralenkin aikana, huh! Ja oishan se ollut oikeesti ihan katastrooffi, jos me ei oltais saatu kahvia aamulla :p

Tyypit nukkuu sulassa sovussa, vaikka meidän Rosi kyllä tykkäsi, että pientä pentua tulee myös komentaa :D Pentillähän on varsinaiset lehmän hermot ja pentu saikin kurmuuttaa herraa ihan miten vain :)

Sunnuntain saliohjelmaan kuuluikin sitten OLKAPÄÄT – SELKÄ JA TAKAOLAT :) Oli taasen ihan mukavan rauhallista alkuillasta tuolla salilla. Mutta kyllä mä väittäisin, että siellä oli enemmän jengiä kuin eilen. Ehkä porukka oli intoutunut tulemaan polttamaan viikonvaihteen aikana kertyneitä kaloreita ;) hih.

Kiristellään kiristellään. Pikku hiljaa hyvä tulee, ainakin niin kovasti toivon.

OLKAPÄÄT – SELKÄ JA TAKAOLAT

– pystypunnerrus laitteessa (restpauseakin)
– viparit sivulle
– yhden käden viparit taljassa lyhyillä palautuksilla
– pystypunnerrus smith (restpauseakin)

– yhden käden alatalja
– kapee ylätalja vastaotteella (restpauseakin)
– ylätalja niskan taakse

– facepull (restpauseakin)

Siinäpä se tämänpäiväinen setti sitten taisi ollakin :) Kyllä taas treeni maistui ja ehkä muutama voimasanakin pääsi suusta kun restpausesarjoissa viimeisiä toistoja väänsin :o ei mahda mitään, silloin kun ottaa koville, se todella ottaa koville. Ja niinhän sen pitääkin. Edelleen voimaa riittää. Hyvä niin :)

Treenin päälle vielä pikaiset poset :) Sitä ei vaan voi harjoitella liikaa.
Kyllä sieltä vaan ne reidet esiin pyrkii. Yeppee. Mä olen ollut kovin kovin huolissani tästä alaosastostani, koska mä olen tämmönen tikkujalka ollut aina. Jalkaa kun on sen noin 80 cm, niin siinähän sitten tahkotaan :o
Ja lopuksi vielä VINKKI OSIOON. Eli rulla vaan selän alle tuolla tavalla kuin kuvassa näkyy. Nosta jalat koholle ja yritä tasapainoilla rullan päällä. Käsillä tasapainotat :) Ja jos tämä ei ala tuntumaan siellä syvissä vatsalihaksissa, niin ihme on. Muista pitää jännitys koko ajan siellä keskivartalossa. Ikäänkuin painaisit napaa koko ajan kohti selkärankaa.Toimii. HUOM! Mitä enemmän tuot jalkoja koukkuun vatsan päälle, sen kevyemmäksi liike käy ;)

Saunan kautta kohti kotia. Taisinpa käydä vuokraa leffankin ;) (Suuri Puhallus) ja niin tuli muuten eilenkin katsottua leffa (Upside Down) … ja perjantaina :) (Sisko tahtoisi jäädä). Ihanaa huomata, ettei se elokuvailta vaadi niitä herkkuja. Vaikka leffakamu söikin namusiaan vieressä, niin ihan rehellisesti sanottuna, mun ei tehnyt juurikaan edes mieli, jos tuskin kiinnitin siihen edes huomiota.

Ollaan jälleen kuulolla :) Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ! HEI NY!