Takareisille kyytiä

Ohhoijakkaa, sitä sitten maanantaita taas tässä elellään. Hittolainen, olikin duunissa taas oikein maanantai päivä. Jestas, sitä joutu tekemään oikein töitäkin, ihan kuin normisti ei joutuis :D Mutta oikeesti, on se jännä miten maanantaisin aina puhelinkin soi kuin riivattu. Eihän siinä muuta mutta kun itse olet se vastuuhenkilö ja vastaat homman toiminnasta koko päivän, niin se saattaa ehkä joskus ihan snadisti laittaa kirraa hermoja ;) Maanantaithan ei tunnetusti muutenkaan ole niitä parhaimpia päiviä viikosta. Se vaatii aina vähän asennoitumista taas viikonlopun jälkeen, että saa sen duunimoodin päälle :D Eipä siinä, asiakkaat olivat ainakin ihania tänään :)

Mutta mitäs sitä sitten duunin jälkeen. No mitäs mitäs. Eiköhän se ole sanomattakin selvää, että suuntana oli jälleen kuntosali :D Pikkasen oli nuutumisen merkkejä ilmoilla töissä, mutta kun pääsin lähtee ja salille, niin eipä väsyttänyt enää ollenkaan.

TÄNÄÄN  oli vuorossaan TAKAREIDET-POHKEET JA VATSA.  Eipä tullut taas huonoa settiä tehtyä, vaan kyllä niin jäätävään poltteeseen sain takareidet, että melkein puistatti. Kyllähän te ehkä tiedätte sen tunteen, kun polttaa niin pirusti, et melkein tekis mieli karjuu ääneen ja hyppiä tasajalkaa jos kykenee :D Siihen pahimpaan pumppiin kun vielä yrittää tehdä venytyksen lihakselle, niin auh auh auh.

Mukana taas vähän erikoistekniikoita, restpausea.

TAKAREIDET-POHKEET-VATSA

-takareidet istuen
-maaten, jalka kerrallaan
-sjmv kp
-yhden jalan prässi
-balettikyykky

-pohkeet istuen

-voimapyörä
-vatsat vastuksella
-peffan nostot penkistä

Eilisten crunchien jäljiltä vatsalihat olivat vielä aika hellänä, huomasi kun tein voimapyörää. Tuntui kuin vatsalihakset ois revenneet, huhhuh. No ei kipuu, ei hyötyy :D siihen on uskominen ;) Peffan nostot viimeisteli jäätävän poltteen vatsan seudulle. Vielä kun tein ylävartalokiertoja lopuksi, niin sain senkin tuntumaan oikein tehokkaasti. Jei!

Kyllä ne reidet sieltä vielä kasvaa. Pitkään pillikoipeen on tullut jo muotoa ihan kivasti, mutta hakusessa on vielä tuplasti lisää lihaa :D Onneksi en ole koskaan ollut mitenkään persevä (eli levee lantioinen), joten kropan malli on ihan ok tähän bodaushommaan :) Puhutaanko nyt sitten siitä fysiikasta tässä kohtaan.

Semmosta siis tänään. Tahkotaan tahkotaan. Työtä on tehtävä, koskaan ei tule olemaan valmista ;) Siksi tää onkin niin siistii :D

Hei ny!

3 vastausta artikkeliin ”Takareisille kyytiä”

  • Peffannostot? :) Go go Woman kyllä hyvvää jäläkiä tullee!!

    • Nonnih Kerttu, eli siis peffan nostolla tarkoitan tätä liikettä, missä viet jalat suorana kohti kattoa ja nostat samalla pehvan penkistä ylös ja taas lasket jalat suorana alas vaakatasoon. Ja tätä sitten toistetaan parisenkymmentä kertaa, riippuen vähän mitä vatsalihasliikettä on alla. Joskus on jo maha niin hapoilla, että tuottaa suorastaan tuskaa :D Hyvä liike kyllä. Ja sullekin varmasti tuttu :)

  • Aa just joo, ja siitä kaikkia eri variaatioita, on kyllä hyvä, tykkään kans!

Kommentointi on suljettu.