Uusi viikko, uudet kujeet!

Jaa se lähti taas uusi viikko käyntiin. Uusi dieettiviikko :) Viime yö olikin oikein herkuttelujen yö. Näin unta miten söin kermavaahtoa suoraan kulhosta, lettuja, suklaata ja olutta :D Siis olutta! Voitteko kuvitella. Mä oon ylipäätään nauttinut mitään alkoholipitoista viimeksi kesällä, niin miten mä nyt yht´äkkiä nään näitä unia, että mä juon alkoholia :D Ihan kun mä edes sitä kaipaisin?!?!?!?!? No en kyllä todellakaan kaipaa. Puntariinkin räimähti uusi lukema: 76,2 kg. Ja lähtöpainohan oli 78,8 kg. Kyllä sen tuntee jo treenikuteissaan, miten ne on löysemmät mihin olen tottunut. Onneksi kaapissa on jemmassa pienempiäkin treenivermeitä, ajoilta jolloin olin pienempi ;) haha.

Kovan jalkatreenin jälkeen. On vähän väsyneen näkönen tyyppi :D

TÄNÄÄN siis lähti taas uusi kierto käyntiin. Nyt vedetään volyymilla. Joo ja voin kertoa, että terve, koville otti. Kertauksen vuoksi, volyymissa ajatuksena on tehdä enemmän sarjoja, eli 15-20 sarjaa per lihasryhmä. Itse voi sitten valita mitä liikkeitä ohjelmastaan valitsee. Toistot liikkuvat välillä 8-15. Palautukset 30 sekunttia, eli ei löysäillä todellakaan!!! Minä valitsin tänään ETUREISITREENIINI seuraavat liikkeet ja sarjat:

– etureidet istuen 5 sarjaa
– prässi 5 sarjaa
– hack 5 sarjaa
– etureidet istuen toisella laitteella 5 sarjaa

Siinähän sitä tuli vedettyä sitten 20 sarjaa etureiskoille :) Ja voin kuulkaa kertoa, että uhhuh, kyllä tänään taas otettiin luulot vekka. Pahoittelen taasen ehkä hieman äänekästä treenaustani :D jossain vaiheessa olin ehkä huomaavinani sivusilmästä, että joku saattoi hieman tsiigailla, että mitähän toi duunaa :D No mut hei, mä teen työtä käskettyä ja koska mä olen mä, niin mä teen kunnolla enkä sinnepäin ;)

Lopuksi vielä vatsat:

– vatsat vastuksella
– vinottaiset vatsat ilman vastusta
– staattisia vatsoja

Treenin päälle taas kunnon löylyt ja ah, olihan taasen hyvä olo :)

Kotona vähän äkäsee polttoainetta kroppaan. Kyllä tulikin nälkä.

Tänään mä innostuin tutustumaan HIITtiin :) Olen erittäin kiinnostunut tuosta treenimuodosta ja sanonpa, että aijon todellakin kokeilla tuota. Mä olen niitä ihmisiä, jotka haluaa toisinaan ajaa itsensä ns. äärirajoille treenatessa… ja no toisinaan muussakin elämässä (se ei ehkä olekaan niin hyvä ominaisuus esim. työelämässä!!!!). Treenatessa kuitenkin kunnon ”rääkillä”, sellaisella, että enää ei vaan kykenisi enempään, saa niin hyvän olon itselleen, joten voisin kuvitella, että tämä HIIT ois juurikin mulle passeli juttu ;) Voisin kuvitella vetäväni aamuaerobisen sijaan paljon mieluummin tällaisen HIIT treenin. Tunnin kävelylenkki on ehkä tylsintä mitä kuvitella saattaa, mutta kyllä mä sen teen ja olen tehnytkin useasti, jos tämä sen vaatii. Mutta jos tosiaan voidaan osoittaa, että tällä HIITillä voidaan päästä ihan yhtä hyviin tuloksiin rasvanpolton ja hapenottokyvyn parantamisen suhteen, niin absolutely tää on mun juttu!!! Ja mikä siisteintä, tässä voi tehdä vaikka millaisia variaatioita näistä treeneistä. Ei tarvitse hinkata yhtä ja samaa joka kerta!!!! Siistii. Olen aivan intona :D Eli ei muuta kuin HIITtaamaan, ehkä jo heti huomen aamusta, jei!!!

Ja mun herkkuhetki :) Espressot kuppiin ja nauttimaan. Itse keitän tuon espresson vähän reilummalla vesimäärällä kuin mitä ohjeessa sanotaan. Mulle se maistuu hieman ”laimeenpanakin” koska se ei edes ole laimeeta ;)

Nonnih. Ei muuta kuin rähinä päälle ja viikko rullaamaan täydellä höyryllä. Antaa palaa kaverit! Ja jos aijot polttaa läskiä, niin kyllä, pienenä vinkkinä voin kertoa, että ihan vaan jättämällä ne kakun syömiset ja leipomiset vähemmälle lähtee kyllä puntarinkin lukemat laskuun. Se on nyt niin testattu juttu!!!! Haha. Ollaan kuulolla :) HEI NY!