Välipala

Välipalaksi:

– protein shake (treenin jälkeen!)
– Ehrman rahkaa, hedelmäpaloja, raejuustoa
(pikkuriikkisen makeutusainetta, sekin loppu nyt, joten opettelen olemaan ilman sitäkin… ei mitään hyötyä sen lisäämisestä, sillä ei ole mitään ravintoarvoa, joten olkoot! Tiettyjä mekeutusaineita ei edes suositella käytettäväksi, jos esim. kärsii masennuksesta. Näin on, lukekaa vaikka netistä (sehän se onkin raamattu joka asiassa) jos ette usko ;) )
– kuppi kahvia, jos termospannusta vielä löytyy :D

Tulihan sitten juostua salille crossailee. Myönnän, pikkasen tuntui jalat raskailta eilisen kolmen tunnin lenkin jäljiltä + pyöräily, sitä ei pidä unohtaa ;), mutta juoksin saatana silti! Se joka leikkiin lähtee se leikin kestäkööt. No juu, tiedän, että joku tolkku treenaamisessakin pitää olla, että liika on liikaa, mutta tämä on nyt tällainen omaa aikaa viikonvaihde, joten pyhitän sen täysin liikunnalle ja omille jutuilleni. Ajattelinkin olla fiksu ja vaihtaa maanantain pro pyöräilyn johonkin vähän vähemmän rankkaan, tosin vetäjä on eri… eli eli… ehkä sittenkin menen sinne. No täytyy nyt katsoa, fiiliksen mukaan mennään. Mitään en tee hampaat irvessä tai väkisin. Siinäkään ole mitään järkeä. Huomenna menen perinteeksi tulleelle Core tunnille. Yritin eilen bongata Budgetista sellaisia jalkoihin ja käsiin laitettavia käsipainoja, mutta niillä ei ollut. Mä luulen, että ihan Tarjoustalosta (tämä ostoskeskusten paratiisi) voisi sellaiset löytääkin. Ei kun sinne siis. Olen nimittäin ajatellut tehostaa Corea laittamalla painot käsiin ja jalkoihin. Ai miten niin masokisti :D no ei mut oikeesti, siitä voisi olla hyötyä, paljonkin, tehostaisi useita liikkeitä! Eräs vetäjä käyttää tunneillaan kilon käsipainoja, joten ei tää nyt ihan höpö höpöä ole. Uskoisin, että nuo ois vain kätevämmät ja sitä kautta myös tehokkaammat :) Ideathan multa ei lopu kesken.

Tän päivän crossi tunnilla meinasin kokeilla uutta paikkaa salista… nooh, sitä kun fiksoituu johonkin tiettyyn nurkkaan, niin pakkohan se oli palata lähtöruutuun, sitä paitsi se crossi kolisi mihin meinasin mennä. Parempi pysyä samassa vanhassa :) :p joku varmaan ehti kelata, että mitähän tuo urpo nyt tossa fiilaa ja höylää :D mulla kun oli reppukin salissa mukana ja juoksukengät. Eihän mul kato mitään vaatekaapin lukkoa tullut mukaan kun juosten lähdin matkaan :D Sekin nääääääs.

Ja mä hikoilin kuin pieni possu. Ei terve. Mä olin jo salille saapuessani kuin uitettu koira, jälleen. Ok, ulkona tihkutti vettä, mutta se mitä musta puski pihalle oli rehellistä hikeä. Sitä vain tulee ja tulee ja tulee. Huh. Mun hikipyyhe oli kovilla. Lopputunnista siitä ois voinut kääntää hikeä. Se oli aivan litimärkä ja painoi varmaan puoli kiloa :DDDDD ei terve. Huomaa, että pikkasen on kropassa kierroksia. No pala läski pala (mmmm… joku kysyis nyt multa että mikä läski… no se on vain sanonta!). Korjataan nyt sanamuotoon rasva, sillä rasvatonta kroppaa ei ole olemassakaan… mutta läskiä sen ei tarvitse olla, siis rehellistä laardia, mikä hyllyy niin monen suomalaisnaisen lanteilla, reisissä ja persiissä ;) :p Kotiin juostessa vesisade oli yltynyt. Ihan kuin olisi juossut jossain syyssateessa. Saatanallinen vastatuuli, jostain pölähti aina kauheita kirvalaumoja. Mun etumus oli aivan täynnä kirvoja, niitä oli ripsissä, niitä oli välillä suussa… ihan joka puolella. Hienoo. Mut mä juoksin, mä puskin vain tuulta päin, ihan sama miltä ehkä näytin, en varmasti näyttänyt kovin kauniilta :D mut paljon kiinnostaa muo. Kun mä taistelen omaa itseäni vastaan niin pahimmassa tapauksessa siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu. Ei kiinnosta mitä muut musta ajattelee ;) diu diu… Tahdonvoimaa, sitä on oltava, jos ei ole tahdonvoimaa, voi vetää viemäristä alas kaikki diettaamis-treenaamis suunnitelmansa… kun kuitenkin pian löytää itsensä sohvan nurkasta shipsipussi kädessä :O Ei pelkästään taidolla, vaan isosti tahdonvoimallahan tätä hommaa viedään eteenpäin. Tuosta kun spekulon noita rasvaprossa juttuja edellä, niin ajattelin, että seuraava mittaus musta tehdään sillä nipistys tekniikalla…ihan mielenkiinnosta. En vain tiedä tehdäänkö meidän salilla sitä… tuskin, mutta otan selvää missä tehdään ja menen sinne sitten :) itse sitä on vähän paha lähtee tekee itelleen ;) Mutta siihen mittaukseen on nyt vielä aikaa… teen sen syksyllä, vaikka säännöllinen mittaushan antaisi hyvin suuntaa missä mennään ja mihin suuntaan, mut en ole niin orjallinen, että tarkkailisin jokaista piirtoa myöden mun kroppani muutoksia, siis numeroissa. Edelleen katson itseäni koko vartalo peilistä, siinä sitä on mittaria. Niin no tietty jos peili menisi rikki sitä katsoessa, niin ehkä sitten on hyvä pysyä niissä numeroissa, ihan turvallisuussyistä :p Miksi joku haluaisi tehdä elämästään vaikeaa pyörittelemällä jotain numeroita, ynnäämällä ja miinustamalla jakamalla ja kertomalla. Siis täh, loppupeleissä se ei paljon kerro siitä mitä sun kropassa _oikeesti_ tapahtuu. Tietysti, jos kärsii runsaasta ylipainosta ja ruokailutottumukset on ihan jossain hevon perseessä, niin silloinhan on otettava käyttöön noi laske, piirrä, leikkaa, liimaa kuviot, jotta ylipäätään oppii hahmottamaan, että _tämä on omena_ _tämä on makkara_ omena on terveellisempää ;)

Jaha, johan sitä taas lähti sfääreihin, ihan vaan välipalasta tuli taas mieleen :DDDD elämä on!