Voihan etureidet sentään!

Oikein lepposaa perjantai iltaa itse kullekin säädylle :) Täällä sitä aloitellaan ihanaa viikonloppua :) Saattelin tänään likan iskän kyytiin ja ravasin itse, kuinka ollakaan, kuntosalille. Juh, tänään oli vuorossa, ah niin ihanan kiduttavan nautittava etureisitreeni. Mä niin diggaan :) Jos jonkun treenin jälkeen on kaikkensa antanut olotila, niin se onnistuu takuuvarmasti etureisitreenin aikana :D Haha. Mulla ainakin toimii ;) Ohan kyseessä kuitenkin isot lihakset (isot ne on kaikilla suhteessa muuhun lihaksistoon ;) en siis tarkoittanut, että mulla nyt ois jotenkin erityisen isot :D haha) ja niitä kun rääkkää, niin kyllä se ottaa koville, huhhuh. Oli kyllä treenipipo pikkasen märkä, puhumattakaan mun ihanasta takatukasta :D

Onnellisella treenaajalla on aina vähän ripsarit pitkin poskia :D Soijaakin pukkas mukavasti, sen voi nähdä mun himppa kosteista otsasuortuvistani :D Ai että mä olin varmaan taas tänään salin seksikkäin nainen ;) haha.
Treenin jälkeinen peukutus varpaalla. En kehdannut tunkea mun känsäisiä käsiäni kuvaan, varsinkin kun kynsilakatkin on vähän niinku parasta ennen päiväyksensä kohdannut :o ups. No jos vaikka viikonloppuna saisi aikaiseksi laittaa räpylöitäkin kuntoon, tosin tuolta kämmenpuolelta en varmaan saa noita ihkui kovettumia veke juuri mitenkään. Ja mähän en salihanskoja käytä ;) Raa´asti vaan paljaalla vedellään menemään. Niin se on parasta :)
Ja omaa laatuaikaa sitten tällaisen pätkän parissa :) Kattotaan nyt mimmonen leffa tää on. Kerron sitten jos muistan, mutta kovasti lupaavat että on hyvä :o mene ja tiedä.

Tänään siis jumpautin etureidet. Aloitin homman syväkyykyllä ja olen kyllä ihan tyytyväinen. Mullehan toi kyykky on ollut tosiaan hankala, mutta tänään kulki ihan kivasti. Tein pyramidisarjan alottaen 40kgx12 50kgx10 60kgx8 70kgx6 ja sit vielä 50kgx10. Ihan kivasti. Siihen vielä päälle askelkyykyt 50 kilolla kymmenen toistoo per räpylä. Johan alko hiki valua valtoimenaan.

Siitä siirryin sitten tekee reiden ojennukset restpausena. Ei siinä kovin kovia kilomääriä tartteta kun tekee sen noin. 30kgx12x3 restpausena ja kolme settiä, voin sanoa, että ainakin tämä nainen irvisteli siinä vaiheessa aika kovasti.

Siitä sitten vaakaprässiin runttaamaan vielä etureidet jalkalaudan alareunasta. Kyllä alko 61kg painaa aika helvetisti siinä vaiheessa kun tämänkin vedin restpausena 12 toistoilla. Mä voin sanoa, että ihan vähän tutisi kintut kun köpsöttelin tuosta tekemään pohkeita istuen :D ja vielä pohkeet seisten ;) Jos ei huomenna, tai viimeistään ylihuomenna ole tuntumaa kintuissa tämän päivän rääkistä, niin mä en niin ala!

Sitten vielä vatsapalikoiden pumppi. Aloitin ihan vatsarutistuksilla laitteessa. Sen jälkeen tein mun penkistä loitonnukset ja vielä sitten jalan nostot penkistä. Jep, kyllä vatsalihat kiittää ;)

Siinähän se sitten. Oli kyllä onnistunut reissu. Ainut mikä ihan snadisti pisti ketuttaa oli se, että parikin tyyppiä kävi nappailee mun painoja kun kyykkäsin. Eihän siinä nyt kesken sarjan pysty sanoo, et mitä helvettii meinaat… sinne katos kympin painot… ja vitoset… Just. No ei auttanut kun hakee sit uudet, toivottavasti ainakin se kundi joka vei mun kybät tajus mun pienestä mulkasusta, että ois voinut hakee jostain muualta :D No ohan se nyt hiukka turhauttavaa kun teet kyykkysettiä tarkoituksena nostaa painoja joka sarjaan ja oot kattonut ne painot valmiiksi siihen hoodeille, niin sit jengi käy hakee niitä siitä :o Yep, näin meillä Forever kuntosalilla :D

Semmosta, mutta nyt toivottelen teille kaikille mukavaa perjantai illan jatkoa. Nauttikaa :)

2 vastausta artikkeliin ”Voihan etureidet sentään!”

  • Etureisitreeni sopii jokaiselle salimasokistille :D KAUHIAT painot sulla askelkyykyssä, huh!

    • Yep, mä niin diggaan just sen takia etureisitreenistä, että siinä jos jossain, saa itestään mehut irti :D Ja niin, kauhiat painot, no en mä tiiä, kun tekee smithissä, että se on sillee kevyempää kuin vapaissa painoissa :)

Kommentointi on suljettu.